Kako izbrati trenerja?

V fitnes industriji, osebnem trenerstvu in ponudbi skupinskih vadb se pojavlja vse več trenerjev, ki si pač izberejo neko orodje, se z njim slikajo in že so trenerji.

Na žalost je Kettlebell Lifting trenutno ravno toliko popularen, a hkrati neznan, da ga trenerji izkoriščajo za zavajanje strank. Ljudje poznajo Kettlebells, slišali so za rezultate, ki jih pravilno treniranje z njimi ponuja, ne vedo pa, kaj pravilno treniranje z njimi pomeni. Koliko ponovitev, koliko minut, kdaj na težjo utež, katere vaje dodati za moč in katere mišice sploh krepiti…

Nepisano pravilo med fitnes trenerji in trenerji bodybuildinga je, da je pravi trener tisti, ki je osvojil visoko mesto na državnem prvenstvu ali celo evropskih tekmovanjih. Se pravi, nekdo, ki ga najamete zaradi izgleda je moral vsaj enkrat dokazati, da zna sam sebe pripraviti do dobrega izgleda, šele nato lahko trenira nekoga drugega (pustimo seveda vse reference, uspehe ki jih je dosegal prej in uspehi, ki jih dosegajo njegove stranke).

Ko bi le bilo lahko lehko prepoznati tudi Kettlebell Lifting trenerja. Nič lažjega!!

Velikokrat sem že omenil, da je Kettlebell Lifting eden najkompleksejših oblik rekreacije (potrebna gibljivost, vzdržljivost, koordinacija, moč in eksplozivnost). To pa ne pomeni, da lahko počnete s Kettlebellom kar hočete ali ga celo uporabljate kot pripomoček za pridobivanje mišične mase.

Se pravi, če trenerja, ki vam bo izoblikoval telo izberete po njegovem telesu (o tem bi se dalo še pisati), potem si naredite uslugo, in na pravem mestu iščite trenerja, ki vas bo spravil v splošno kondicijo, ali celo pripravil na največje napore, mogoče pripravil na tekmovanje, povečal funkcionalnost vaših gibov…

Kettlebell Lifting trenerja si izberite glede na njegove reference, njegove rezultate, njegov Rank in njegovo poznavanje različnih pristopov k treniranju. V Sloveniji imamo kar nekaj trenerjev, ki so na tekmah dokazali, da znajo, da zmorejo in da so se pripravljali, se pravi poznajo sistem treninga, poznajo prisop k treningu in znajo demonstrirati vaje.

Ni potrebno, da se boste odeležili Kettlebell Lifting tekme. Vaš cilj mora biti izboljšati vsesplošno počutje in se vsak dan, ko zaključite s treningom, počutiti bolje kot tiste dni, ko ste trening izpustili.

Kettlebell Lifting v kombinaciji s štangami (seveda tudi pravilna doza powerliftinga je izjemno pomembna) je sigurno najvarnejša in najučinkovitejša (ali najfunkcionalnejša če želite) vadba, s katero boste postali vitalnejši v vseh pogledih.

Sprejmite IZZIV in se priključite na začetno delavnico, ne bo vam žal!

Comments are closed.

Spletna stran Kettlebell Slovenija © 2010-2017