Konju… jedan…

Conjugate

Konjugiran, a niso to neka števila pri matematiki… kaj bi to pomenilo?

Mah, sliši se res zanimivo, če poznate malo ruski način treninga, če ste brali malo ruske literature, potem veste kaj je to. Tudi če ste brali ameriško literaturo… sicer malo bolj fancy ampak še zmeraj dovolj konjugirano… 

Kakorkoli, conjunction je izraz, ki ga iščete!

Pa saj je vseeno, važno je, da veste kaj in še bolj pomembno ZA KAJ to počnete. 

Po 10 letih treniranja in bolj kot ne priprave na takšne in drugačne tekme, po osvajanju medalj in rankov sem se tudi sam nekoliko naveličal nenehnih priprav. S trenerjem Antonom sva celo leto 2016 trenirala po posebnem programu, še zmeraj pa sem postavil 5 osebnih rekordov. Še zmeraj sem bil ves čas v nekakšni utrujenosti non stop, naveličanosti, zasičenosti.

Nikoli ne neham iskati novih poti, zato sem tudi tokrat poiskal pomoč, tokrat pri powerlifting trenerju, Erniju Gregorčiču, ki je licenciran Westside Barbell Coach in star maček iz velikih tekmovanj, tudi sam dobitnik zlatih odličij s svetovnih prvenstev. Bolj kot powerlifting me je zanimal WSBB sistem, ozrioma, Conjugiran sistem treningov. O tem sem pred sestankom z Ernijem prebral OGROMNO, vendar, vedno sem mnenja, da je potrebno stvari prebrati, slišati, videti in okusiti (fizično in psihično).

Po prvem srečanju sva se slišala še ene 10x, vedno sem ga zasuval z novimi in novimi vprašanji, ob tem pa je moj plan dobival vse jasnejšo podobo! 

Seveda se nisem vrgel v powerlifting. Ampak, koncept conjugiranega sistema treningov me je tako prevzel, da sem popolnoma spremenil način dela. 

Napredek je neverjetnen, tako v maksimalni moči kot tudi v dvigih s Kettlebelli, pričakovanje vsakega naslednjega treninga pa je podobno pričakovanju odpiranja daril za novo leto! 

Pa vendar me ljudje sprašujejo, če sem siguren, da zadeva dela. 

Moj odgovor: Zelo težko se je celo leto pripravljati na tekme, pa čeprav so za mano štiri sezone, kjer sem tekmoval več kot je to priporočljivo. (2011, 2013, 2015, 2016).

Conjugiranega sistema treningov ne priporočam nekomu, ki še ni na CMS nivoju oziroma nekomu, ki se pripravlja na tekmo, saj mu ne bo uspelo. 

Za tekmo si je potrebno vzeti 7 tednov za priprave.

Vendar, med dvema tekmama, ki sta daleč narazen je potrebno nekaj početi. Ugotovil sem, da je veliko bolje delati konjugirane treninge, kot pa serije, ki bodo bolj ali manj podobne tistim, ki jih boste delali zadnjih 6 tednov priprav (zadnji teden je pavza, zato 7).

Povezava me dvema tekmovalnima cikloma je tako zelo pomembna. Pomembno je seveda, da napredujemo, vendar se ne naveličamo, ne pretreniramo in ostanemo motivirani… ma kaj motivirani, da komaj čakamo naslednji trening. 

Kako se izognemo naveličanosti in pretreniranosti?

VES ČAS menjamo vaje! To ne pomeni, da delamo TGU, Pistol, Windmill ali podobne vaje, ki nimajo veze z našimi tekmovalnimi vajami (niso slabe, BTW). To pomeni, da ne delamo dolgih serij Jerkov, Snatchev in LongCycla.

Pri Powerflingu imajo OGROMNO vaj, med katerimi izbirajo, pri Kettlebell Liftingu pa imamo več različnih dolžin serij, intervalov, kombinacij…

Konjugiran sistem treningov ni na kup nametanih nekaj treningov (nisem rekel CrossFit, rekel sem sistem treningov!). Vsak ponedeljek treniramo nekaj, vsak torek nekaj drugega, v sredo tretji energijski sistem, v četrtek novo vajo, v petek korekcija… 

In tako 6 tednov, 36 različnih treningov. No, različne so glavne serije, korekcijske vaje ostajajo enake oziroma sledijo načelu stopničaste ciklizacije (2×3 tedne). 

Po 6 tednih se vrnemo na prvi trening. Popolnoma prepričan sem, da boste popravili rekord izpred 6 tednov, saj boste z ostalimi vajami in treniranjem istega energijskega sistema (ali nevromišičnega), vendar z drugimi vajami napredovali. 

Tudi korekcijske vaje vam bodo pomagale, najpomebnejše pa je, da se zadeve ne boste naveličali, da vam ne bo težko delati ene in iste vaje, da ne bo prihajalo do zasičenosti. 

Kolikokrat na teden naj treniram?

Pripravil sem 3 različice, za 3x, 4x in 5x tedensko, odvisno od časa, motivacije, možnosti za regeneracijo. 

Sam treniram 6x tedensko, vendar delam v Gymu in imam to možnost. 

Kako dolg je en trening? 

Več treningov tedensko pomeni krajša posamezna enota. 

Kako izgledajo treningi?

Ja pa kaj še 🙂

Se vidimo v Gymu!

Comments are closed.

Spletna stran Kettlebell Slovenija © 2010-2017