Pentathlon; Kettlebell Fitness test

EJ, kva so to ene točke k jih objavlaš zadne čase?

To je Pentatlon, test splošne fizične pripravljenosti s Kettlebelli. Zasnoval ga je Valery Fedorenko, Chief Adviser World Kettlebell Cluba.

A, hudo! Kaj pa delaš?

Nekako tako izgleda zadnje čase skoraj vsak začetek pogovora v Kettlebells Centru, kjer se vse več in več ljudi zaveda, da je Kettlebell Fitness v kombinaciji z vajami s telesno težo in olimpijsko palico odlična vsestranska vadba. Vendar, kako to stestirati? Kako določiti, kdo je najbolj fit?

Pravzaprav niti ne gre za to, kdo je najbolj fit, temveč zato, kdo obvlada svoje telo, kdo obvlada Kettlebelle, kdo je dovolj močan, kdo ima dovolj kondicije, kdo ima dobro pripravljeno taktiko. Z drugimi besedami, kdo obvlada Kettlebells.

Biti fit pomeni veliko stvari, in prav vsi elementi so potrebni za treniranje s Kettlebelli. Ker pa je Kettlebell Lifting pretežak šport (no ja, vsak ki je dal skozi prvo fazo, ki traja 3 tedne lahko trenira Kettlebell Lifting) za povprečnega rekreativca, vseeno pa bi se radi primerjali z ostalimi, potem je Pentathlon odličen test.

Še zmeraj trdim, da je Kettlebell najbolj “funkcionalno” orodje kar jih je, saj lahko z njim poleg moči, eksplozivnosti gibljivosti, preciznosti, mišične vzdražljivosti treniramo tudi energijske sisteme, kar bi težko trdil za kateri koli drug izdelek na tržišču. Konec koncev so se trenirajna s Kettlebelli spomnili Rusi, vsi pa vemo, da “fiskultura” izhaja prav iz vzhodnih držav.

 

Pravila Pentathlona:

Tekmovalec / vadeči ima na razpolago;

– 5 vaj, ki jih mora narediti v naprej določenem zaporedju

– vsako vajo dela 6 minut

– med vsako vajo ima 5 minut odmora

– roki lahko med vajo menja poljubno (proporočljivo na minuto)

– med samo vajo NE sme odložiti Kettlebella na tla

– za vsako vajo lahko vzame različen Kettlebell (recimo, za Clean 32kg, za Half Snatch 24kg)

– vsaka vaja ima določeno maksimalno število ponovitev, saj lahko le tako vadeči gibe izvaja pravilno in varno

Vrstni red vaj in maksimalen tempo:

– Clean (120 ponovitev ali 20 ponovitev na minuto)

– Clean & Press (60 ponovitev ali 10 ponovitev na minuto)

– Jerk (120 ponovitev ali 20 ponovitev na minuto

– Half Snatch (108 ponovitev ali 18 ponovitev na minuto)

– Push Press (120 ponovitev ali 20 ponovitev na minuto)

Točkovanje:

– vsaka ponovitev šteje

– vsaka utež ima v naprej določen “koeficient” in sicer:

8kg = 1 pika

10kg = 1,25 pike

12kg = 1,5 pike

14kg = 1,75 pike

16kg = 2 piki

… se pravi, vsaka nova dva kilograma prineseta h končnemu rezultatu 0,25 pike!

Kako za Pentetahlon trenirat?

Prav posebnega recepta ni. Tekmovalci v Kettlebell Liftngu sploh ne treniramo posebej za take teste, saj je Kettlebell Lifting kot šport najkompleksnejša oblika treniranja s Kettlebelli. Za ostale pa priporočam, da se držijo WKC Fitness Protokola (vsak WKC trainer ve kako izgleda).

Moj nasvet je, da smo skoncentrirani na tehniko, da s Kettlebelli treniramo vsaj 2x tedensko, da so serije dolge vsaj 4 minute (več v tem primeru je bolje) in da ne vzamemo pretežke uteži.

Kaj pomeni končni rezutlat? Težko je reči, saj je premalo ljudi naredilo test. Na naši strani (Rankirani atleti) vodimo evidenco vseh, ki so Pentathlo naredili v pričo naših trenerjev oziroma poslali videoposnetek, tako da si lahko tabelico pogledate in potem primerjate svoj rezultat.

Če želite biti tudi v na seznamu, se testirajte pri nas ali pa nam pošljite videoposnetek!

Spodaj pa še motivacijski video absolutnega svetovnega prvaka, svetovnega rekorderja v vseh tekmovalnih disciplinah, v vseh alternativnih disciplinah, v StrongSportu in Pentathlonu.

Ladies and Gentlemen; Ivan Denisov!

 

Comments are closed.

Spletna stran Kettlebell Slovenija © 2010-2017