Priprave na tekmo na Irskem

Za nami je pomembna tekma v Zagrebu, kjer so se naši lifterji odlično odrezali.

Na sestanku smo se dogovorili, na katerih tekmah bomo sodelovali, tako da bo sedaj lažje narediti dober plan, da bomo na tekmi v odlični formi.

Ker pa Kettlebell lifting ne pomeni zgolj dvigovanja Kettlebellov, ampak predvsem splošno psiho-fizično pripravljenost bom v tem članku opisal trening za moč pri Kettlebell liftingu in tudi ostalih športih.

Biti v dobri formi pomeni, da se nekdo počuti samozavestno. Kot bivši igralec rokometa in svetovni prvak v Kettlebell Liftingu po WKC tekmovalnem sistemu, lahko iz lastnih izkušenj povem veliko.

Psihična stabilnost je odvisna od veliko dejavnikov, na katere pa lahko sami veliko vplivamo. Dobra vzdržljivost, maksimalna in vzdržljivostna moč ter izkušnje so ključnega pomena.

Trening za moč:

Pri vsakem športu je potrebno premagovati fizične napore, naj bo to dvigovanje uteži ali Kettlebellov, telesne teže ali nasprotnika. Maksimalna moč nam pri vsakem od teh naporov seveda pomaga.

Vsak športnik mora imeti dobro razvite noge, hrbet, ramena in roke, in to v tem vrstem redu.

Vaje, ki jih bomo delali na treningih:

Noge in hrbet:

Počep, izpadni korak, mrtvi dvig, in veslanje v predklonu

Ramena in roke:

High pull, stoječi potisk palice, Kettlebell Push Press

Periodizacija:

Prvi teden bomo trenirali gibe in odpravljali napake ter pridobili osnovno motoriko vsakega giba.

Drugi teden bomo začeli pridobivati na medmišični koordinaciji.

Tretji teden bo namenjen pridobivanju repetativne moči.

Četrti teden bomo dvignili maksimalno moč.

Po 4 tednih treninga za moč bomo začeli delati na eksplozivnosti in prav tako trenirali 4 tedne, zadnji cikel bo namenjen specializaciji gibov, pridobivanju kondicije in vzdržljivosti mišic, pomembnih pri Kettlebell Liftingu.

Čaka nas torej 12 tednov priprav, potem pa tekma na Irskem.

Comments are closed.

Spletna stran Kettlebell Slovenija © 2010-2017