Priprave na tekmovanje so v teku!

Vse več nas je, ki se v Sloveniji ukvarjamo s Kettlebell Liftingom. Ne samo, da rekreativno dvigujemo Kettlebelle, ali pa jih imamo v svojih centrih. Dejansko se udeležujemo tekmovanj in zelo uspoešno zastopamo Slovenijo!

V Kettlebells Centru v Ljubljani se vsak dan potimo, krepimo mišice in srce, pilimo tehniko in pridobivamo na samozavesti. Naslednja tekma, katere se bomo udeležili bo na sporedu 10.-11.12.2011 prav v Kettlebells Centru, vendar bo to zgolj pregledna tekma našega napredka.

Tista prava tekma, ki bo prvi pokazatelj pripravljenosti v letu 2012 pa bo v Pisarovini. Tekmovalo se bo v disciplini LongCycle, v kraljuje Ivan Denisov me moškimi in Katarina Helcmanovska med dekleti. Prav slednja se bo temovanja tudi udeležila!

Priprave ne to tekmoso nekako že ve teku, vendar se tisto pravo “pripravljanje” začne 18.12.2011. Naj na hitro predstavim sistem priprav na Kettlebell Lifting tekmo.

1. faza:

Pridobivanje moči in učenje tehnike.

Pridobivanje vzdržljivosti v zapestju, saj je le ta mišica tista, ki nas največkrat pusti na cedilu.

Razmerje:

Kettlebelli 30%;

– proste uteži 50%;

– cardiovaskularna vadba 20%.

2. faza

Ohranjanje moči in pridobivanje mišične vzdržljivosti.

Pridobivanje eksplozivnosti.

Navajanje sklepov na Kettlebell, s katerim bomo tekmovali.

Dodamo cardiovaskularno vadbo (tek, kolesarjenje, veslanje…)

Razmerje:

– 40% Kettlebellov;

– 30% prostih uteži;

– 30% cardiovaskularne vadbe.

3. faza

Vse glavne serije se naredijo z utežjo, s katero bomo tekmovali.

Iščemo tempo oziroma taktiko, ki se je bomo držali na tekmi.

Iz treninga vzamemo vse vaje, ki nas “utrujajo”, prav tako zmanjšamo število minut prebitih pod Kettbelli z lažjimi utežmi.

Povečamo časovne intervale pri cardiovaskularni vadbi.

Razmerje:

– Kettlebelli 50%

– tek 30%

– uteži 20%

Osnovne vaje s Kettlebelli:

Jerk, Snatch in Long Cycle

Pomožne vaje s Kettlebelli:

Snatch z dodatnimi Swingi, Swing, Bump, Clean z dodatnimi Swingi, Clean, Snatch z rokavico.

Pomožne vaje s prostimi utežmi:

– počep, mrtvi dvig, tezno, veslanje v predklonu.

Pomožne vaje z lastno težo:

– dvigi na drog, sklece, sklece v opori, vse vrste poskokov.

Cardiovaskularna vadba:

tek, kolo, veslanje, kolebnica, igranje različnih športov (šah v tem primeru žal odpade)!

Vsi, ki vas Kettlebell Lifing zanima oziroma bi se radi priključili naši ekipi se lahko prijavte tukaj!

Comments are closed.

Spletna stran Kettlebell Slovenija © 2010-2017