Samouničevanje

 

 

Samouničevanje;

 

Ne, to ni sabotaža. Sicer se beseda sabotaža večinoma uporablja v gospodarsko političnih krogih, pa lahko to besedo prepoznamo tudi v športnih krogih  (ki so velikokrat žal tudi politično umazani).

 

Sabotirati pomeni uničevati strojno opremo, infrasktrukturo ali se nasilno vesti do sodelavcev, da bi zato na dolgi rok lahko sebe okoristili.

Samouničevanje pa pomeni nekaj drugega. To delamo sami sebi. Nekateri zavedno, drugi nezavedno.

Vsak od nas pozna nekoga, ki je to kdaj storil. Tisti, ki smo v športnih krogih še toliko bolj.

          Vaš soigralec se je dan pred tekmo napil

          Vaš sotekmovalec je dan pred tekmo plezal na drevo in padel

          Dva dni pred tekmo je nasprotnik šol na »rudno« s kolesom in padel

          10 dni pred tekmo je kolega iz nasprotnega moštva vsak dan delal zelo težak trening, potem pa na tekmi jamral, da je preutrujen

         

Mogoče v zgoraj naštetem prepoznate tudi sebe?

Tudi meni se je zgodilo, da sem bil tako nervozen en dan pred tekmo da sem šel ven in tekel 10 ali več kilometrov. To se mi je zgodilo en dan pred svetovnim prvenstvom v Chicagu, kjer me je časovna razlika tako »prestrašila«, da sem pač tekel, ker sem bil prepričan, da bom potem lažje zaspal. Ob 2AM (če smo ravno v USA).

Ves čas sem vedel, da si delam škodo, ampak nekako sem se zavedal, da si s tem tudi nudim alibi, nek tehten izgovor , če slučajno ne naredim rezultata, ki sem si ga zastavil.

Zakaj pišem o tem? Zato, ker se bliža DOGODEK v Kettlebells Centru. Zato, ker se pred vsakim takim dogodkom začuti prisotnost nervoze in na dan pridejo izgovori, zakaj nekdo ni pripravljen.

Da vam nekoliko olajšam delo, vam bom kar sam tukaj neštel nekaj izgovorov, ki vam lahko potem pridejo še kako prav:

          Pomladanska utrujenost

          Lepo vreme zunaj in ni časa za trening

          Po službi paše in na pirček in potem se seveda na da trenirat

          Daljši dan, potem pa zjutraj paše poležat in tako zamudimo trening

          V Gymu je prevroče in se ne da trenirat po planu

          V zraku je ful cvetnega prahu, mi pa smo noro alergični nanj

          Nismo dovolj delali za moč, pa je treba zdej ful dvignt… jasno bomo potem malo pretrenirai

          Nimamo dovolj kondicije, zato je treba sedaj noto »laufat«, ampak bomo potem malo pretrenirani

          Izpiti na faksu so natrpani, tako da ni časa za trening (seveda pred trening postavimo kofetkanje, kino, sprehod, Facebook…)

          Bliža se matura, maturanski plesi se vrstijo en za drugim in seveda, mi smo carji in mormo na vsakemu od njih »eno dam prpelat«…

          Ful je lep dan in je treba iti na sprehod, seveda po tem ni mogoče trenirat…

Verjetno sem sam sigurno vsakega od teh izgovorol že našel in naštel trenerju, vendar tekme oziroma treninga nisem spustil. Imel pa sem izgovor, če mi na treningu oziroma tekmi ni šlo preveč dobro od rok.

Po drugi strani pa nam tak izgovor pride prav, da se nekoliko sprostimo, saj vemo, da če nam ne bo šlo, lahko navedemo razlog, ki je seveda več kot upravičen, ekipa pa nas bo razumela in trener nam bo pogledal skozi prste. Yeah right 🙂

Ne me narobe razumet, s tem ni nič narobe in v tem članku ne ciljam na nikogar, samo svoje zapiske dajem v javnost. Sigurno se prepoznate v zgoraj naštetemu, vendar to ne pomeni, da je z vami nekaj narobe. To pomeni le, da vam ni vseeno. To pomeni tudi, da vam manjka samozavesti.

To pa pomeni, da vam ni vseeno. Tega vam ne more nihče zameriti. Včasih se temu reče, da pregorimo v želji. Vsem se nam je to zgodilo in s tem ni nič narobe. Dogaja se tudi najboljšim.

Za malo motivacije pa nekoliko obrnimo slovenski pregovor:

Strah je znotraj votel, okol in okol…no, okol in okol je pa iz litega železa, in na vrhu ima  ročaj 😉

 

Comments are closed.

Spletna stran Kettlebell Slovenija © 2010-2017