..show must go on…

Atlet: Ej Coach, glede na to da je v soboto tekma, a je pametno da grem v petek skočit s padalom?

Coach: Jah, za vsak slučaj prosim v četrtek poravnaj članarino do konca leta…

 

Brez heca, nekaj podobnega sem danes dobil v svoj SMS nabiralnik od svojega atleta (jaz ga ne bom poimensko izpostavljal, bo že sam povedal če hoče)

Moj odgovor je tipično moj, seveda v šali in že z namigom, da to ni nič takega.. kdo pa ne skače s padalom dan pred tekmo 🙂

Kaj želim povedati?

Res je, da Kettlebell Lifting jemljem resno, pristop k treningu, odnos do treninga, koncentracija, sledenje navodilom, maksimalna želja in predanost… Je pa tudi res, da “napeto” ozračje ne prinese vedno najboljših rezultatov. Pravzaprav velikokrat deluje ravno nasprotno, naj si gre za trening, sestanek, pijačo ali tekmo.

Tudi sam sem tekmovalec, vendar je to le vrh ledene gore. Jaz sem zgolj eden, v moji ekipi pa je zdaj že več kot 20 tekmovlacev v mojem Gymu, nekaj jih je iz drugih krajev po Sloveniji, vse več pa spet “online atletov”.

Tako da moram energijo nekako enakomerno razdeliti med vse. Tisti ki več rabijo glede vsake malenkosti so jo glede resnih stvari deležni malo manj in seveda obratno.

Lahko bi se popolnoma zaprl vase, tako na treningh kot tudi na tekmi. Res je, da imam rad mir ko treniram, vendar je to v svojem Gymu praktično nemogoče. Najraje bi si na tekmi zarinil slušalke v ušesa, potegnil kapuco čez glavo in ignoriral vse po vrsti do svojega nastopa… pravzaprav je bil to nasvet vseh mojih trenerjev in sotekmovalcev.

Ja, mogoče bi potem iz sebe potegnil tiste tri ponovitve več. Kadar sem na tekmi sam oziroma s Tajdo se to tudi zgodi.

Vendar je Kettlebell Lifting še zmeraj samo krožek, rekreacija, amatersko društvo.. kakorkoli želite. Je že prav da želimo na vsakem treningu dati vse od sebe, se učiti, izboljšati tehniko, povečati moč in vzdržljivost.. Vendar pa nam trening ne sme povzročati psihičnega stresa. To ne pomeni samo tisto uro (ali dve) ko smo v Gymu. To pomeni tudi pred in po tem.

Življenje mora teči dalje normalno. Ja, NORMALNO! To ne pomeni da se ga napiješ v petek zvečer. Tudi če ni tekme tega ne priporočam. Vendar pa tekma v soboto ne pomeni, da moramo od srede naprej vzeti dopust v službi, jesti samo še bio-eko-organsko hrano, spati s kumaricami na očeh na 23,5 stopinjah v popolnem mraku in nogami višje od bokov.

Teden dni pred tekmo tako ali tako volumen treningov spustimo za 50%, vse je bolj sproščeno, tako da mora atlet (rekreativec če vam je ljubše) zgolj delati vse kot po navadi.

O samouničevanju sem že pisal, to so neizkušnje. Le te pa seveda vodijo do strahu in treme, takrat po navadi naredimo kakšno neumnost.

Pod to ne štejem skoka s padalom. Zmenek z novo punco. Delajte kot da ni nič naslednji dan, ker vam bo veliko lažje potem na tekmi.

Mogoče bi pred nekaj leti dal drugačen nasvet. Mogoče bi dal drugačen nasvet vrhunskemu tekmovalcu. Mogoče napišem svoj ritual v naslednjem članku.

Za ostale pa naj velja kar naslov tega članka… lajf gre naprej (ja, tisti ki bolje poznate Queene veste da to pomeni ta naslov).

 

14593297_10207843502501788_1785327899_n

Comments are closed.

Spletna stran Kettlebell Slovenija © 2010-2017